2011-11-14

Fortsatt sjukersättning.....

...fick jag om jag inte berättat det tidigare i bloggen.....Känns jätteskönt. Slipper vara orolig och kan satsa på att bli "frisk" istället......


******************************

Nåt mer som hänt? Jag har raderat bort lite "energitjuvar" från mitt liv - vilket känns helt underbart! Sorgligt att det råkar vara en av min fd bästa vän, men jag var tvungen...Det "skar" sej mellan oss redan för 2 år sedan och vi har inte kunnat reparera den skadan sedan dess :( Jättetrist, men ödet ville annorlunda.


******************************


Annars lunkar livet på i sin vanliga takt...Har fortfarande ont efter op men det lär väl bli bättre. Jag har ju mitt virkande - som gör att jag kan sitta still (för det behöver jag), och då kanske jag läker snabbare...


Avslutar inlägget med en bild på en giraff som jag virkat!





























Om ni tittar på vänster sida på min blogg härinne - längst upp - så ser ni min länk: "nettan virkar". Där har ni min egna facebookssida - där jag visar upp mina alster :) och även säljer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar