2011-11-12

Fel...

HUR bor du va frågan i förra inlägget...HUR - inte VAR! Jag bor i villa givetvis :) Fortsätter med detta:

Tre saker jag inte förstår mig på: Hmm...svår fråga. Ska fundera och återkomma :)
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: penna, block och mobil.
Tre saker jag gör just nu: bloggar, facebookar och pratar med mina ungar.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Öppna egen butik :)
Tre saker jag kan: Skriva poesi, virka och teckna.
Tre saker jag inte kan: Meka med bilar, räkna matematik och allt som handlar om teknik.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Thåström! Finns bara han.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Ekonomi ! Kommer inte på mer.
Tre favoriträtter: Kycklinggryta, hemmagjorda köttbullar och tonfisksallad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar