2011-11-12

Hittade detta på nätet - bra om man är uttråkad :) Så här svarade jag:

Hur bor du: Huskvarna
Brukar du komma i tid: Japp
Hur lång är du:171
Kan du laga mat: Japp
Vad jobbar du med/pluggar du: Sjukpension
Vad har du på dig just nu: Tajts och tröja
Har du någon fobi: Spindlar!
Hade du en bra kväll igår: Japp - IDOl var på tv :)
Vilket är ditt senaste inköp: Bukplastiken
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Minns inte
Vem snackade du med senast: Mina barn
Varm favoritdricka: Chokladdryck
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte
Saknar du någon just nu: Min man
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vet inte...
Någon jag stör mig på: Nämner inga namn.
Intressen: Virka
Senaste person du kramade: Min yngsta pojk
Senaste person du ringde: Min man
Senaste person som ringde dig: Min man
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Jag har redan barn
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej!
Har rakat dina ben någon gång: Japp
Är du sugen på något nu: En chokladkaka
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ca tre koppar
Använder du hudkräm: Nej
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro-popp
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp
Vilken låt lyssnade du senast på: Thåström "Keops pyramid"
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp, min man.
Vad tycker du är äckligt: Alla småkryp
Har du pengar på mobilen: Japp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar