2011-01-04

Töja örat.

Hua, tänker ni! Vad är detta för människa egentligen - som vill töja sitt öra vid en ålder på snart 40 bast???angel smileys
I detta fallet så skiter jag faktiskt fullständigt i åldern! Mycket kan jag undvika - därför att det inte riktigt är klädsamt på en 40 åring( kanske?), men töjning i öronen är snyggt! Tycker jag alltså. Och framför allt så finns det mycket snyggare öronhängen, om man har töjt.

Jag har faktiskt inte vågat innan...Även om jag alltid har tyckt det varit snyggt. Men nu är tiden innesmileys !

Min man vet inget och han gillar det inte. Men allt kan man inte gilla hos varann....En sån här vill jag ha:

Skitsnyggt!

3 kommentarer:

  1. Svar på din kommentar hos mig:

    Men du... Du är väl ändå inte överviktig på nåt sätt idag? Du ser så himla smal o fräsch ut, tycker jag! :)

    *kramar*

    SvaraRadera
  2. Du, kan du inte lägga in i så att man får kommentera dina inlägg med "Namn & Webadress"? Jag har så svårt o skriva här, måste alltid kommentera från mitt googlekonto, som jag inte alls använder. :/ *kramar*

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du :) Jag tycker inte själv att jag är "smal och fin" - gråter ibland över att magen inte är lika platt som den var innan Nemo kom :(

    Hur gör man för att ändra med namn och webadress? Inställningar kanske? Kram.

    SvaraRadera