2011-11-15

Min bukplastik.

Jag vill egentligen bara tacka (även om han inte läser min blogg) världens absolut bästa kirurg (enligt mej): Ivan Letterfors! Han är superdunderduktig, och jag valde att gå till honom IGEN eftersom det var han som även fixade mina bröst :)

Jag såg på nåt tv-program häromdagen då en tjej hade gjort en bukplastik och det blev sååå misslyckat! Snittet hade kirurgen lagt för högt så resultatet blev en "pung" där underlivet sitter, och magen såg helt förstörd ut! Stackars stackars tjej!

Nej - ska man göra en så stor operation så krävs det en kunnig läkare! Jag fick tips om att kolla upp billigare ställen (av mina vänner) när jag funderade på detta med en bukplastik - men ALDRIG i livet att jag kollar andra ställen när jag redan varit nöjd med Ivan! Det får kosta vad det kosta vill - bara det blir bra :) Och min mage blir bara finare och finare för varje dag :) Ivan Letterfors på fotot nedanför alltså!













1 kommentar:

  1. Hej tjejen!

    Jag funderar på att göra en bukplastik väldigt snart. Tänkte gå på konsultation om ca en månad.

    Har sökt runt lite på webben och hittade en bra sida som skriver allt om bukplastik. Här är länken om du vill kolla själv: www.plastikoperationer.net/bukplastik-operation

    Det står bland annat ”räkna med att det tar upp till 12-18 månader innan ärren slätar ut sig och bleknar. De kommer dock aldrig att försvinna helt men döljs i de flesta klädesplagg även badkläder”.

    Hur var det för dig med ärren? Jag är orolig över att det kommer bli väldig synliga ärr…

    Kram!!!
    Tacksam för svar

    SvaraRadera