2011-02-22

Vila i frid....

Min bästa kisse är död. Jag hittade honom i morse - han låg i hallen och när jag petade på honom så rörde han sej inte....Min älskade kisse är död! Han som följt mej i 11 år - legat varje natt på min huvudkudde...Han finns inte mer :(
Han har betytt så oerhört mycket för mej - min älskade kisse. Så oerhört mycket. Jag gråter hela tiden och det känns som att tårarna aldrig kommer att ta slut....

Han var "bara" en katt, men för mej var han mer än en katt. För mej var han allt.

Vem ska nu sitta och tigga vid matbordet? Vem ska nu ligga på min huvudkudde och spinna? Vem ska nu sitta och "prata" med mej vid tv:n?

Jag kommer att sakna honom. Det känns redan så jävla tomt...

Vila i frid Fräs! Du var mitt allt och jag glömmer dej aldrig.


4 kommentarer:

  1. Kramar om hårt <3 Jag vet hur tungt sånt är,han var inte "bara"din katt.Han var en medlem i din familj.<3

    SvaraRadera
  2. Din älskade lille kisse, jag vet hur mycket han betydde för dig. Nu är han i katthimlen o vakar över dig. Kram Nettan <3

    SvaraRadera
  3. usch usch usch det gör ont i hjärtat på mig :( var han sjuk? eller dog han "bara"? hoppas han var frisk och "bara" somnade in...då slapp han ha ont iallafall...klen tröst..jag vet men ändå :( ...

    KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  4. Tack Mallan och Zebbe- ja han var mitt allt....
    HMH: jag vet inte vad han dog av men troligtvis ett virus. Kram.

    SvaraRadera