2010-12-28

Bloggtorka

Så fort dessa "30 dagar och 30 inlägg" är slut så får jag bloggtorka! Händer det verkligen så lite i mitt liv att det inget finns att skriva???

Det kanske finns mer att berätta när Försäkringskassan gör mej utförsäkrad och jag får leva på min mans lön och vi tillslut måste flytta från huset???
Jo, jag börjar faktiskt bli lite orolig....Men enligt f-kassan så kommer jag ju aldrig vara utan ersättning - men frågan är varifrån den förbannande ersättningen kommer ifrån om jag inte får från f-kassan? Min handläggare nämnde ju nåt om det sist vi träffades, men jag minns inte vad hon snackade om....

Jag försökte ringa till f-kassan idag men som vanligt är det 300 före mej i könsmiley emoticons . Dom kanske borde göra "telefonsystemet" lite snabbare?

Jaha! Helt plötsligt fick jag något att skriva om härinne - så brafree smileys . Jag skulle ju funderat ut 30 nya inlägg men jag kommer inte ens på det! Jisses...

Just det ja! Ni kan ju alltid gå in och rösta på årets blogg på facebook!http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Själv gillar jag ju denna blogg mest:http://ladydahmer.se/ Hon är en pärla på att blogga!
Och tycker ni om min blogg så kan ni ju alltid lägga till minsmiley icons !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar