2011-04-04

Halsfluss och avstämningsmöte.

För 3 dagar sedan började min hals göra fruktansvärt ont. Så ont att jag inte kunde svälja. Idag gick jag till läkaren och odlingen dom gjorde visade på halsfluss - pencillin igen alltså! Börjar bli jävligt trött på allt virus nu!


Nu till något lite mer positivt....


Jag var ju på "avstämningsmöte" idag med min psykolog, handläggaren på f-kassan och min läkare. Vi samtalade lite om hur det känns för mej att bli utförsäkrad, och jag berättade givetvis min oro och allt runt omkring....Mötet avslutades med att min läkare tillsammans med handläggaren på F-kassan ska försöka få igenom en ny sjukersättning för mej. Helt underbart - får man säga så? Många kanske tror att jag vill bli sjukpensionär, men så är inte fallet - tror inte det finns många som VILL vara sjukpensionärer.....Men innan man börjar arbetsträna så bör man kanske vara redo för det? Och frisk? Jag hoppas det blir beviljat - då får jag en chans till att läka. Och jag slipper oroa ihjäl mej över ekonomin....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar