2011-06-21

Försäkringskassan.....

...går mej på nerverna! Inte ett enda brev har det dykt ner i min brevlåda.....Vet ingenting om min sjukersättning. Fy fan. Hur kan dom behandla folk såhär??? Tur att jag kan virka - så jag slipper tänka på skiten.....
*****************************

Nu ska mina sista kilo väck iallafall! Väger mellan 64-66 kilo - tänker gå ner till 60! Detta ska jag göra för att gå ner :

*Inget godis eller fika i veckorna.
*Springa en runda varje morgon - och hinner jag inte det så tar jag rundan på kvällen.
*Äta sunt varje dag och äta 5-6 mål mat om dagen.

Det borde räcka.....Tänkte eventuellt detoxa mej oxå. Rensa ut alla gifter från kroppen.
****************************

Nu ska jag fortsätta virka klart min kokostopp. Ha det gott - jag återkommer.


1 kommentar:

  1. vet hur livet med FK kan vara.. hoppas det löser sig snart! Hur mycket har du gått ner i vikt sen du börjat? Jag har tagit en liten paus under sommaren, men på höst kör jag igen så det ryker ;)

    Vilka fina virkningar du har gjort! Så fint! Tänk om man kunde och hade tid och tålamod..

    SvaraRadera