2010-08-20

Det är kaos här! Jag får inte min morgon att gå ihop!

Första skoldagen för ungarna, och morgonen blir så kaotisk den bara kan bli. Jag har verkligen lust att ge hela min familj en stor fet smäll på käften! Låter det som en bra idè? Nä, inte ett dugg.....Jag vet.

Hur får alla andra sin vardag att fungera??? Hur GÖR ni? Var får ni lugnet ifrån? Går den att köpa? VAR isåfall????

Jag blir superstressad när andra människor STÖR mej.Jag vet att alla har lika stor rätt till att gå omkring i huset som jag har - men just nu hanterar jag ingenting....

**********************

Glömde givetvis fråga min läkare häromdagen vad jag ska göra mot min PMS. Men det är som vanligt: jag glömmer allt. Precis allt.

Igår köpte jag mej en almanacka. Jag ska skriva ner ALLT i den och den ska ligga framme på bänken varje dag. Min psykolog gav mej den idèn och jag tror den är bra.
*************************

Hösten börjar närma sej med stormsteg, och det får mej att bli lite nedstämd...Sommaren går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar