2010-08-05



Äntligen har jag fått mina vackra saker från tradera. Jag vann 2 auktioner förra veckan - och nu har dom alltså dykt upp.

Jättefint blir det alltså, i mitt nya Shabby chic-hem - "Så fint att man knappt vågar sitta i soffan" hade min dotter sagt till en vän...

Nästa lördag blir det Ullared. Ska inhandla lite nya lampor, och eventuellt se om dom har sådana där ord som är populära nu....Typ "home" eller "Love". Vackert vackert.
****************************

Jag har återigen blivit medlem på http://www.familjeliv.se/

Har inte varit därinne på länge - nu var det dags igen. Ska försöka att INTE bli så arg den här gången - det var nog därför jag slutade vara där - ilskan blev ett faktum.
Det finns så mycket dumt folk över nätet så man knappt tror det är sant...

Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar