2011-03-03

Orkeslös

Jag visste inte att man kunde bli såhär dålig av att få in ett virus i kroppen! Sedan jag blev utskriven har jag mest legat i sängen och sovit, och så fort jag ska resa mej upp och hämta vatten eller gå på toa - då svimmar jag nästan.
Mina ben bär mej inte!

Stackars dom människorna då som går omkring och bär på lungsjukdomen "Kol"! Den sjukdomen går ju aldrig över! Jag blir ju iallafall frisk nångång...Får vi hoppas iallafall.
************************************

"Suspensions Night" på Lördag - kommer aldrig klara att gå på det. Aldrig. Jag får bara hoppas att det kommer tillbaka.

Allt roligt som man har sett framemot att göra - det får man helt enkelt boka av! Hur jävla trist känns inte livet då?????
Samtidigt måste jag ju vara rädd om mej - det insèr jag ju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar