2011-03-14

40-årskris?

Det känns faktiskt för jävligt att jag detta år fyller 40! Många verkar inte bry sej, men jag har ibland nästan dödsångest inför min 40 årsdag! Jag tycker det låter så jäkla MYCKET! 40 liksom...Säg det långsamt så låter det ännu värredog products ! Fyyyyyyyrtioooooooo..............Urk. Urk! Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och stanna vid 30 iallafall! 30 är en lagom ålder. Helt super. Superduper tror jag minsann!

När man sen fyllt 40 så rullar allt säkert bara på...Nästa kris blir vid 50! Shit. SHIT! Vaknar man inte nu så lär man väl fan vakna vid 50 iallafall!dog products Och sen dör man.

Näää...jag ska sluta måla fan på väggen....Livet kanske vänder vid 40, vem vet? Jag kanske blir världens lyckligaste människa?dog products Jag kanske blir snygg som satan, och får världens energi? Woaw! Så kanske man ska börja tänka? Livet blir ju lite vad man gör det till, eller hur?

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar