2010-07-18


Jag har börjat gilla vit inredning, mer och mer....

Förr skulle jag alltid ha ombonat överallt - med varma färger, mycket växter och mycket prylar. Det stilrena gillade jag hos andra - men inte hos mej.

Nu har jag antingen en 40 årskris, eller fått ett nytt sätt att tänka..

Bort med all skit på väggarna, fram med vitt och stilrent. Men: lite av mina "gamla" intressen får vara kvar - mina döskallar. En del har jag rensat, men dom finaste får sitta på väggen. Det är ju liksom JAG. Och en del av mej måste ju få vara kvar....

1 kommentar:

  1. visst e det vackert, jag tror det handlar om att vi behöver plotterfritt för vi har så mycket kaos ändå tyvärr lyckas inte jag där men en sak har jag lyckats med och det är att få ordning och struktur på min garderob, dessutom börjar det utformas ett riktigt bra schema där jag har koll mitt liv mitt hus jo du sånt tar tid men visst du har så rätt det är vackert och oplottrigt

    SvaraRadera