2010-11-29

Dag 02 - Min första kärlek

Då var det dags att skriva om sin första kärlek...Det känns ju lite skumtsmiley icons .....

Min mamma var 18 år när hon födde mej - väldigt ung alltså, därför bodde jag som liten hos min mormor och morfar. Min allra bästa vän på den tiden var en tjej som hette Anna - och jag blev störtförälskad i hennes morbror som hette Henriksad smileys !

Givetvis "lekte" vi bara - för vem vågade pussa honom vid en ålder på 6 år??? Men kärleken till honom varade faktiskt i flera år.

Det var alltså min allra första kärlek! Visst är det gulligt?

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är långtidssjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du har jobbat på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Sophia
    AFA Försäkring

    SvaraRadera
  2. Hej Jag har ersättning från AFA, men tack för din upplysning.

    SvaraRadera