2010-03-12

Glad!

Bblir
man av positiva kommentarer. Jag fick höra att jag är så pass duktig på att skriva att jag borde kunna tjäna lite pengar på det - Gud vad sådant värmer! Tack!

Jag är ju ganska självkritisk till det mesta jag gör...Men när människor i ens omgivning ger positiv feedback, då börjar man tror på sej själv igen och det är så underbart!

Vi fick ju lära oss detta på föräldrautbildningen "Kometen". Att ge positiv kritik, att berömma, att lyfta upp våra ungar - att helt enkelt få dom att tro på sej själva! Underbart.
******************************

Idag fick Nemo "ledigt" från Dagis. Vi gick istället till Öppna förskolan, där vi var så mycket förr.
Min tanke är att jag och Nemo ska få lite mysig egentid och göra något tillsammans ibland...Det behövs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar