2010-03-16

Kanske skulle sluta vara så negativ...

Och istället
döpa om min blogg till "jag-mår-så-jävla-bra-bloggen"....Eller inte.

Daniel har då äntligen lämnat Nemo på dagis och lugnet börjar så sakteligen infinna sej. Skönt.

Ska försöka få tummen ur och ringa min psykolog idag - kolla om det finns någon medicin mot ångesten, istället för att gå KBT - som ändå inte verkar fungera. Kanske är det jag som inte är mottaglig för KBT? Man har ju hört andra som blivit hjälpta av det, så varför funkar inget på mej?

Jag ska även ringa ett par återbud, som faktiskt inte känns så viktiga - då blir det mer tomrum i den förbannade almanackan....Helst skulle den vara HELT blank.


1 kommentar:

  1. semestertider då brukar jag gilla min almanacka behöver inte ens titta i den då i och för sig glömmer jag av det ganska ofta då det inte är semester

    SvaraRadera