2010-03-11

Jag fastnar....

Jag har en förmåga att fastna i saker.

Jag skulle städa när jag hade lämnat Nemo på dagis , istället hamnade jag här. Och fick för mej att skaffa en blogg igen. Vad håller jag på med? Vem är intresserad av mitt liv - egentligen?

Jag har ADHD - det vet dom flesta. Det är ingenting jag smusslar med , men det är heller ingenting jag skryter om. Jag skulle mer än gärna vilja vara utan den.
ADHD:n har sabbat mycket i mitt liv - om jag nu får skylla på den....Den gör att mitt tänk blir lite annorlunda, än vad andras (utan den) blir..Eller rättare sagt: jag handlar först och tänker sen.

Ska bloggen handla om ADHD? Tja, delvis tänkte jag. Jag hade en blogg förut som enbart handlade om ADHD, men denna ska väl kanske handla om ALLT - och mitt funktionshinder finns ju där oxå...Tyvärr.
*************************************

Vad ska man egentligen skriva om i en blogg? Ska man vara personlig eller inte? Får man mer läsare om man är personlig?
Hepp - vet faktiskt inte. Jag var väldigt personlig i mina förra bloggar - funderar på att dämpa mej lite i denna. Jag behöver ju inte vända ut och in på hela mej - jag kanske borde spara lite privata delar....

Nu ska jag leta efter dammsugaren iallafall - se om jag hittar några dammråttor. Hej så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar