2011-01-19

Skilsmässa?

Nej vi ska inte separera - jag och min man. Aldrig någonsin. Däremot känns det som att jag har varit gift i 11 år med Alex (ja, jag skriver ut hennes namn). Alex och jag har varit vänner i 11 år - och vi har varit och blivit dom allra bästa bundisarna.

Nu känns det som att vi skilt oss....Jag mår pyton. Skit. Och jag vill faktiskt inte leva utan henne.

Vem ska jag nu ringa till när livet är trist, glatt, åt helvete eller helt underbart? Vem ska jag nu gråta och skratta med? Vem ska jag nu dricka kaffe med? Vem ska jag nu tjata min skit med???

Jag har andra vänner och jag älskar alla mina vänner - men Alex och jag hade ett speciellt band som ingen någonsin kan ersätta.....Hur ska jag någonsin kunna bli hel igen? Och hur ska vi kunna reparera den skada som redan är gjord...?


1 kommentar: