2011-01-30

Jag mår som bäst....

...när jag känner smärta av en tatueringsnål. Jo, det är faktiskt sant.

Min granne nämnde det häromdagen - att när hon känner sig nedstämd och ur balans, så behöver hon gadda sig.
Jag fungerar likadant.

Jag behöver just DEN sortens smärta för att må riktigt bra. Kanske är det därför jag har valt att tatuera mej så mycket?
Jag har ju alltid brottats med min depression....Känner att den börjar smyga sig på just nu faktiskt. Skulle behöva gadda mej party smileys !

Hur sjukt låter det inte då? Man måste ju hitta andra vägar att gå för att må bättre - det insèr ju t o m jag - men smärtan och njutningen av att få gadda sig är sjukt underbar!

Tur att jag aldrig ångrat det jag gör! Jag har aldrig fått ångest över mina tatueringar - även om det finns vissa som inte borde finnas där...Men det är då man gör en "cover up"! Hur bra som helst! Funkar oftast i alla lägen....

Kram på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar