2011-01-14

Suspensions.

Första gången jag tittade på "suspensions" - mådde jag illa. Att man "hänger upp sej själv" - med feta krogar i ryggen - det var något väldigt främmande för mej...Och jag förstod inte varför man i hela friden gjorde det?!

Jag förstår fortfarande inte. Men jag har blivit så pass intresserad av det att jag tänker gå och titta: http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=184228408263301

Alla människor intresserar mej. Så varför skulle inte detta intressera mej?

Jag vet att detta skrämmer många. Jag vet och jag förstår. Men det som skrämmer ska man möta, och samtidigt som man möter det så är chansen större att fördomarna även försvinner. Och det är väl ändå inte fel? För visst ryggar ni tillbaka när ni går in på länken?

Det är normalt och helt i sin ordning, men döm inte dom som gör det utan att först ta reda på vad det handlar om.

Jag tänker gå dit, och bor du i närheten så tycker jag att du oxå ska gå dit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar