2011-01-24

Istället för att grubbla på tråkigheter....

...kan man ju alltid längta till att tiden går lite snabbare.

Några saker jag längtar till:

*Den 27:e januari (nu på torsdag) blir det inredningsparty hos min kära granne! Sååå fina prylar. Ta en titt här: http://www.livingandroom.com/

*Lördag den 29:e januari: står jag och säljer gamla prylar på loppis! Jag älskar att gå på loppis och jag älskar att sälja!

*Den 5:e mars blir det att titta på suspensions. Ska bli spännande.

*Den 19:e mars ska jag tatuera mej! Åååh så jag längtar. En cover up på min "stärna från Israel" - som fiskgubben på Willys har fått för sej att jag bär! Den ska bort och fiskgubben kommer gråta blod men det ger jag blanka fan i!free smileys

Istället blir det hawaiiblommor som ska gå lila, en sån här ungefär: (alltså sista bilden)

Jag tror det kommer bli kanon. Den kommer att täcka hela överarmen , och kanske att jag senare bygger på den så att den även täcker underarmen.

Så här ser min "stjärna" ut nu: (nej det är ingen stjärna - det är ett häxagram, men man kan ju tolka den olika)

Judestjärna har jag oxå fått höra. Usch - den ska väck!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar