2010-10-03

Att fastna i något....

...och att inte kunna släppa det - kanske är typiskt för just ADHD. Plötsligt kommer det upp en tanke och eftersom jag är impulsiv och aldrig kan vänta, så måste jag göra det på en gång.

Just nu har jag "fastnat" i mitt bloggande. Jag gogglar och googlar om bloggens alla HTML-koder, så jag blir alldeles galen! Jag höll på att mixtra för något år sedan (med bloggen)men nu är jag alltså tillbaka - både på gott och ont; det kan bli för mycket....

Jag satt uppe länge i natt för att få in den sista grejen i bloggen - men när jag skulle försöka somna så fanns tankarna där ändå - jag kan helt enkelt inte släppa allt jag hittat på nätet under dagen och speciellt inte när det har blivit till ett intresse (igen).

Jag är alltså på g även idag...tongue smileys

**********************************

Folk som har okunskap om olika funktionshinder - och speciellt om ADHD - tror att "bara man tar en tablett så blir man normal"....Så funkar det alltså inte. Och vissa "egenskaper" beror ju på ens personlighet oxå - allt är inte en bokstav!

Nu ska jag återgå till mitt googlande - vad gjorde man när inte google fanns förresten? Herregud - det är ju det bästa Gud har uppfunnitsmiley emoticons !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar