2010-10-23

Glasögon

Japp. Nu var det alltså dags! Jag som alltid trott att jag skulle klara mej ifrån detta med glasögon....Men icke.

Jag har haft huvudvärk i ca 2 månader - igår ringde jag en optiker och fick tid idag alltså. Och svaret blev: brytningsfel - bör ha glasögon för jämnan...*pust*

Tanken gjorde mej faktiskt illamående....Jag har redan dåligt självförtroende - ska det bli ännu värre nu då?

Men : när jag väl stod där i affären och skulle prova ut ett par stycken - ja då började jag faktiskt vänja mej....Jag provade och provade och till slut hade jag provat 4 stycken som jag även fick ta med hem....Dom tog jag givetvis med till min mamma och pappa - som smakråd. Och jag fick höra att jag "var snyggare med glasögon än utan"! Tjoho!!!! Där flög självförtroendet upp som "uppskjutet" på Liseberg!japanese smileys Och nu tycker jag faktiskt att det är riktigt trivsamt med brillor! Tänk så det kan ändras....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar