2010-10-01

Vi kom hem i Tisdags förmiddag, och livet känns just nu ganska underbart....Har "landat" hemma igen - och jag uppskattar mitt hem mer än vad jag gjort på mycket länge....

Marcus har ont fortfarande och det lär ju hålla i sej ett par veckor till. Men han har börjat få en rak och fin rygg, och kommer att bli helt återställd.
*************************

Jag är tröttare än vad jag brukar vara.....Kanske beror det på all spänning som börjar släppa? Jag orkar knappt prata. Än mindre städa. Tur att min man har överseende med detta....

Förutom att jag är trött och seg så händer här inte mycket just nu och det är skönt. Jag har inget behov av att det ska hända en massa hela tiden - vill bara ha lugn och ro. Och jag hoppas det fortsätter så ett tag till....
**********************************

Jag gick förresten ner 2 kilo under den veckan Marcus och jag var i Linköping - inget bra sätt jag gick ner på, men jag gick ju ner iallafall - det är huvudsaken. 2 kilo kvar sen är jag i mål! Och då gäller det att hålla kvar sin vikt så man inte går upp igen, men jag tror jag fixar det :-) Jag är ju envis som en åsna, så det borde gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar