2010-10-05

Glad...

....blir jag av att sätta igång datorn och logga in på min fina blogghttp://www.thescubasite.com ! Mindre glad blir jag av att Nemo vaknat på "helt fel sida" idag och skriker och gapar för allt.
Varför säger man förresten "att man vaknat på fel sida"? Min mamma sa alltid det till mej när jag var tjurig: "nu har du minsann vaknat på fel sida"!

Jag säger och gör förresten mycket med Nemo som min mamma gjorde med mej när jag var liten - trots att jag inte gillade det just då.....Det sitter väl inpräntat någonstans - att man fostrar som man själv blev fostrad....
*******************************

Jag tänker lägga in lite recept från viktväktarna här snart. Tycker deras mat är underbar och det vore väl synd om ni gick miste om det? Dessutom (om man sköter sej) går man ner i vikt , och sötsuget försvinner. Bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar