2010-12-30

Kärleken....

...gör så ont - men jag tror det gör ännu ondare att se sina barn (som blivit tonåringar) gråta över någon dom "mist".....
När ens älskade pojk skriker ut att han inte vill leva längre - pga kärleken - då vill inte jag heller levasmiley emoticons .
När 14 åringen gråter och gråter - och man inget kan göra - fy fan. Det finns inga ord.

Jag vet själv hur jävligt jag mådde när jag var tonåring. Jag ville dö flera gånger om och jag tyckte hela världen svek mej.
Och när det gäller kärleken så är det ju tyvärr lika jävligt varje gång man blir sviken. Och om inte jag som vuxen kan hantera sveket - hur ska jag då kunna begära att min 14 åring ska kunna hantera det???

Livet är verkligen skit många gånger om - och just nu är det verkligen skit eftersom jag mår dåligt över att min pojk mår dåligt! Jag önskar så att jag kunde hjälpa honom - men hur??? Det enda jag kan göra är att prata med honom och försöka få honom att förstå att jag finns här för att lyssna...Jag hoppas den hjälpen duger.

Mitt hjärta går sönder av oro och sorgunhappy smileys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar