2010-12-25

Om några månader....

...blir jag utförsäkrad och även om jag har en "bra" handläggare på f-kassan så kan jag inte bli annat än orolig när man läser aftonbladet...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8326237.ab

Vad har framtiden att visa mej liksom när man läser skräckhistorier om människor som blivit utförsäkrade och både är sjuka och går utan ersättning? Jag blir jävligt orolig....

Jag känner mej pigg - om jag får vara hemma. Men så fort jag har ett "måste" att göra, så springer ångesten ifatt mej och jag blir jättestressad. Hur ska jag hantera stressen när jag ska börja arbetsträna?

I mars månad ringer f-kassan - då börjar allvaret. Efter 10 år alltså, så ska jag börja arbeta...Jag förstår inte hur jag ska fixa detfree smileys ...Jag känner mej död innan jag ens har börjat. Fy fan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar