2010-12-07

Dag 10 - Mitt favoritplagg

Jag går alltid runt och myser i tajts och en längre tröja/t-shirt. Det är det bästa plagg som någonsin uppfunnits!
Det är snyggt (man slipper känna sej sunkig), det är bekvämt (man slipper byta om när man ska mysa framför tv:n), och det passar framförallt när man har kvar lite degmage efter graviditeten! Helt perfekt.

Förr gick jag alltid runt i lågt skurna jeans, och eftersom jag då inte hade några kärlekshandtag så såg man ju t o m lite småsexig utsmiley icons , men det skulle aldrig falla mej in att gå i nu! Dessutom är det obekvämt när jeansen sitter åt mot fläsket - fy tusan!

Jag har 4-5 kilo kvar att gå ner- och när julen är över, och man slipper frestas av all god ischoklad och annat som hör julen till -då ska jag gå ner det sista - och kanske en dag även plocka fram mina snygga, sexiga jeanssmiley emoticons, men inte nu. Jag älskar mina tajts (även jeanstajts) och mina långa härliga tröjor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar