2010-12-12

Helvete!

Det kan man minst sagt säga! Och jag är rasande på mej själv! Riktigt jävla fly förbannad!

I mitten på september, när min pojk opererades i Linköping - stod vågen på 64 kilo! Jag var verkligen överlycklig. 64 kilo - jag började se min fötterfree smileys eller där överdrev jag visst....Men glad som en lärka var jag - och började köpa tajtare kläder och greja!

Idag ställde jag mej på den förbannade vågen och jag vet att jag pendlat mellan 64 och 66 , men detta tog fan priset: 68,7 kilo! Jag är snart uppe på min startvikt om jag inte skärper till mej! Visst, jag ska snart ha mens, och jag vet att det kan skilja 1 kilo mellan morgonvägning och eftermiddagsvägning (jag brukar väga mej på morgonen), men ändå!

Ångest är bara förnamnet! Jag vet att det är mitt eget fel (men det är min blogg och jag gnäller hur mycket jag vill.) Fy satan i gatan! Där rök min chans till fika hos polare, där rök min chans till fredagsmys med godis - där rök min chans till att ens lukta på något som luktar sött!

Så! Nu börjar vi om på ny kula alltså. Och för att peppa mej själv riktigt så ska jag dessutom köpa ett paket Nutrilett och dricka i 2 veckor. See you soon, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar