2010-12-01

Vackra naglar....

.....hade jag häromda`n - genom att jag lyxade till det och gick till en tjej som gör nagelförlängning och målar dom sådär snyggt som man själv aldrig lyckas med....

När jag kom hem och skulle gå på toaletten, så upptäckte jag att jag inte kunde dra ner blixtlåset i jeansen - för långa alltså (därför att jag ville ha det), så jag bestämde mej för att fila ner dom lite....

Jahapp - upptäckte att det tog en jävla tid att fila ner dom - tog saxen och vips så bröt jag pekfingernageln! Jag har betalat 300 kr och jag förstör dom!free smileys Dessutom tänkte jag ta kort på mina vackra naglar och lägga in på facebook! Dom är iof fortfarande fina, men det stör mej att jag inte hade tålamod nog att fila ner dom....
Så här fina var dom från början alltså: (och detta är INTE mina naglar!)

Jag ska tillbaka till "nageltjejen" innan jul och göra om dom - då lovar jag att ta kort, och INTE klippa dom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar