2010-12-20

Dag 21 - Min dåliga vanor och laster

Det är nog mer min man som blir galen på mej - än vad jag blir på mej själv - men här kommer det:

* Jag ställer alltid alla soppåsar utanför dörren - även den miljövänliga "matpåsen". Jag är alltså för lat för att springa upp till soptunnan! Dessutom "glömmer" jag slänga dom när jag te x ska hämta Nemo på dagis. "Glömmer" = orkar inte. Bara så ni vetfree smileys .

*Jag ställer tillbaka mjölkpaketet i kylen fast mjölkpaketet är tomt! En fruktansvärt dum vana! Ungarna gör likadant, och vem har dom lärt sej det av månntro...?

*Jag fastnar vid datorn. Det kan se ut som kriget här hemma - har jag hittat något som intresserar mej vid datorn - då fastnar jag här. Sorry.

*Jag skräpar ner i alla "vrår" - alltså där skräpet inte syns med blotta ögatsmileys . Folk kommer hem till mej och ser ett kliniskt rent hem - hääärligt! Men: så ska dom öppna en skåpslucka och det trillar ner saker! "Maj gadd!" - utbrister dom i ren förskräckelse! Jamen det är sån jag är liksom....Rent på utsidan - men inuti - där ser det ut som kaos....Det ser ju likadant ut inuti mej tyvärrfree smileys .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar