2010-12-21

Jag har sett en tomte!

Haha, ja eller hur?

Jag kom precis innanför dörren till Nemos dagis i morse och en av dagispersonalen sa till lilla Nemo: "Skynda dej av med kläderna nu - det står en tomte på gården!"
Nemo fort som satan av med ytterkläderna - och jag medsmiley emoticons (varför inte bara säga hej då till ungen och gå?), sprang efter alla ungar, fram till fönstret och ylade ikapp av glädje tillsammans med alla dagisbarn!

Tomten gick till nästa fönster - ungarna tjöt av glädje - jag sprang efterrolleye smileys ! Tomten gick vidare till ytterligare ett fönster, och vinkade till alla -jag vinkade tillbaka! Plötsligt kom jag på mej självsad smileys - hur dum jag måste ha sett ut där jag sprang som en galning till fönsterna och tjöt av glädje av att se tomten! Jisses...

Den ena "dagistanten" skrattade gott åt mej när jag tittade lite försynt på henne och mumlade att jag "nog borde gå hem..."
Hon klappade mej på axeln och sa " Det är bra att du har barnasinnet kvar"! Tyckte hon ja! Jag rodnade!free smileys
Men tomten har jag ju sett iallafalljapanese smileys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar